تهران اقدسیه / تهران نارمک
هر روز هفته 24 ساعته

اجاره خودرو در قم

اجاره خودرو بدون راننده با مدارک آسان

اجاره ماشین بدون راننده در ایران , دبی و ترکیه

اجاره خودرو بدون راننده

مزایای اجاره ماشین بدون راننده چیست و چطور میتونیم خودرو بدون راننده رنت کنیم؟؟

اجاره کردن خودروهای بدون راننده دارای مزایای بیشماری میباشد,از جمله مناسب است برای علاقه مندان به خودروهای لوکس که با اجاره کردن این ماشین ها میتوانند لذت رانندگی با یک خودروی جدید و لاکچری را بدون داشتن سرمایه هنگفت خریدن این ماشینها تجربه کنند.
همچنین اجاره ماشین بدون راننده مناسب است برای افرادی که همیشه در سفر هستند و نمیخوان خطر رانندگی در جاده های بین شهری را تجربه کنند.
اجاره ماشین بدون رانندگی این امکان را به مسافران و ایرانیان خارج از کشور میدهد که با ورد به کشور بدون وسیله نباشند.
شما همچنین میتوانید با استفاده از خدمات اجاره اتومبیل لاکچری رنت اتو قرارهای کاری و مراسم های نامزدی و ازدواج خودتون را پر شگکوه برگزار کنید.

ما هیچ خودرویی پیدا نکردیم که مطابق با معیارهای شما باشد  

قیمت در اجاره ماشین بدون راننده

کلیه‌ تعرفه و قیمت‌های ارائه شده در آژانس اجاره‌ ماشین لوکس رنت اتو متناسب و استاندارد می‌باشند و اگر انتخاب شما رنت اتو هست هیچ جای نگرانی در این زمینه نخواهید داشت‌. رنت اتو برای مشتریان ثابت و همیشگی خود نیز تخفیفات ویژه‌ایی داشته و به جرئت می‌توان گفت ارزان‌ترین و البته با کیفیت ترین خدمات را در زمینه‌ اجاره‌ ماشین به همشهریان تهرانی و شهرستانی خود ارائه می‌دهد ولی چرا قیمت اجاره خودرو در موسسات کرایه ماشین  با هم فرق میکند ؟مهمترین درلیل تفاوت قیمت اجاره ماشین مدل سال خودرو خارجی است دلیل دوم میزان کارکرد کیلومتر ماشین بصورت کلی قیمت اجاره خودرو با قیمت روز خودرو مرتبط است یعنی خودرویی که تصادف کرده ارزان تر و بهمان نسبت اجاره اوون کمتر ولی باید در نظر داشته باشید اگر قصد اجاره ماشین ماهانه دارید بدنبال اجاره خودرو سلامت  باشید .

ما هیچ خودرویی پیدا نکردیم که مطابق با معیارهای شما باشد  

مدارک اجاره ماشین بدون راننده برای اتباع ایرانی خارج از کشور

شرایط سنی مورد نیاز:
برای اجاره خودرو داشتن حداقل 20 سال الزامی می باشد.

گواهینامه رانندگی:
اعتبار زمانی حداقل 6 ماهه گواهینامه رانندگی فرد متقاضی اجاره خودرو

(با گواهینامه رانندگی محل سکونت خود می توانید به مدت 6 ماه از زمان ورود به ایران رانندگی کنید.)

مدارک شناسایی مورد نیاز:
عکس کارت شناسایی معتبر ,عکس پاسپورت

قرارداد اجاره خودرو بدون راننده

قرارداد اجاره خودرو بدون راننده در زمان تحویل ماشین در دو نسخه با مهر شرکت رنت اتو به راننده ارائه می گردد. قرارداد شامل اطلاعات فردی راننده، مدارک دریافتی مجموعه، زمان تحویل و عودت، مبلغ اجاره خودرو و اطلاعات خودرو می باشد که پس از ارسال تمامی اطلاعات آماده می شود و به منزله رفع ابهامات شما مشتریان عزیز می باشد. شما می‌توانید در این خصوص با کارشناسان خبره مجموعه تماس حاصل نمایید.

شرایط تحویل خودرو بدون راننده

در صورتی که از تهران به اجاره خودرو اقدام می نمایید می توانید خودرو را از محل اقامت خود، فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام خمینی تحویل بگیرید و همچنین برای عودت نیز از محل اقامت خود، فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام خمینی، شهر شیراز و بندعباس اقدام نمایید. اجاره خودرو ها به صورت کیلومتر محدود می باشد و در صورت نیاز بدون محدودیت کیلومتر نیز ارائه می گردد. در زمان های تعطیلات رسمی طولانی مدت و یا فصلهایی که اوج مسافرت است، می بایست مشتریان عزیز حداقل 5 الی 6 روز قبل از نیاز، خودرو مورد نظر خود را رزرو نمایند.

اجاره خودرو بدون راننده در تهران

برای داشتن سفری خاطره انگیز در کنار خانواده و یا دوستان خود می توانید از اجاره خودرو بدون راننده در تهران استفاده کنید. کرایه ماشین بدون راننده در تهران، با آسان ترین شرایط و ارزان ترین قیمت، بهترین راه برای صرفه جویی در زمان و هزینه های شما می باشد. شما می توانید با توجه به بودجه خود، خودرو مدنظر را رنت کرده و به تمامی کارها بدون هیچ نگرانی رسیدگی کنید.

Call Now Buttonبرای اجاره خودرو کلیک کنید